ForWhatIt´sWorth

Dagens shopping - Bebiskläder

Publicerad 2015-05-01 16:47:06 i Allmänt,

Vi var inne på Kapphal, Lindex och H&M idag på jakt efter bebiskläder. Vi hittade en del som fick följa med hem ^^
 
 
Vi gillar ljusa/pastell färger båda två, det känns mer "bebis" än mörka färger. Blev inte världens bästa bild med min mobilkamera. Hittade två pyjamasar, den ena är ljusblå med små får på, hur söt som helst! ^^
 
Gjorde en inventering av bebiskläder nyss och nu har vi fått ihop ett bra startkit tror jag, tycker det är svårt att veta hur många man behöver av varje klädslag?
 
Hade otur med blodtrycket/blodsockret så fick två svimningsanfall på stan. Stod i kö till kassan och det tog tid och blev jobbigt. Något pinsamt att behöva sätta sig ner två gånger i affären medan kallsvetten rann och det tjöt i öronen. Men hade jag inte satt mig ner hade jag dråsat omkull.. Gick in på kiosken och köpte en mer som hjälpte en stund.
 
När vi shoppat klart gick vi till Waynes Coffe och åt en välbehövlig lunch. Chrille åt kycklingspett med bulgur och jag en focaccia med kyckling, mozarella och chili. Efteråt blev det en kaffe på maten. Hur gott och mysigt som helst, regnet strilade ner utanför medan vi åt. Kände att livet återvände (och färgen i ansiktet). Vi hade dock tur att regnet lugnade sig lite när det var dags att promenera hem.
 
Nu sitter jag i soffan med en skål med äppelbitar och ett stort glas vatten till, blir nog att bara ta det lugnt resten av dagen/kvällen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela