ForWhatIt´sWorth

2013-07-13

Publicerad 2013-07-13 11:53:57 i Allmänt,

Låg inne på AVA för några dagar sedan. Mina lungor vill inte återhämta sig, är inne på min andra antibiotikakur nu. Men försöker hålla huvudet högt och arbeta så mycket jag orkar. Men känner mig helt ärligt ganska låg just nu, men det får gå ändå. Det är bara att lägga in växeln man inte har och köra på, och på något vis så får man ändå vardagen att gå ihop.
 
Vi har flyttat till mig nu, det känna bra. En fräsch lägenhet som inte behöver renoveras. Har flyttat lite i taget så vi hinner få allt på plats innan vi hämtar nästa lass med saker. Känns som ett riktigt hem och det är en rogivande känsla.
 
Människor slutar aldrig att förvåna mig. Att kunna vara så dömande utan att egentligen ha någon kunskap alls kring det man dömer. Det gör mig besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela