ForWhatIt´sWorth

Alla Hjärtans Dag 2013

Publicerad 2013-02-14 20:41:34 i Allmänt,

Vi pratade aldrig om alla hjärtans dag. Eftersom jag har dåligt med pengar ville jag inte att Ronnie skulle lägga ut massa pengar på mig när jag inte har råd med något. Jag tänkte att en god middag var ett mysigt sätt att fira på. Jag skrev även ett alla hjärtans dag kort där jag deklarerade att det är Ronnies dag.
 
"Idag är det en Ronnie dag, din önskan är min lag"
 
I förmiddags åkte Ronnie och hämtade Amilia. Jag stannade hemma och städade lite och fixade med lite papper. Ska jag vara helt ärlig trodde jag inte att Ronnie tänkt på alla hjärtans dag. Men tji fick jag ! När han kom hem fick jag Röda rosor, Merci (choklad), Vin (Rosé samt Rött). Visade sig att även Ronnie hade planerat inför middagen idag, Nötytterfilé med potatisgratäng och rödvinssås. Nötytterfilé lockade lite mer än det jag tänkt tillaga så min middag får bli en annan dag. Åt för en stund sen och det var jättegott. Nu sitter jag i soffan och tittar på tv, äter Merci och känner mig allmänt smålycklig.
 
Tack för allt jag fått idag, och tack för att du får mig att känna mig värdefull.
Jag älskar dig Ronnie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela