ForWhatIt´sWorth

Dagar som flyger förbi

Publicerad 2013-08-26 18:58:01 i tankar,

Vilken sommar det har varit, känslomässigt sett har det varit kaos. Som en bergochdalbana som aldrig vill ta slut, efter ett tag får man bara nog och vill hoppa av. Känna fast mark under fötterna, andas, se världen klart och samla tankarna.
 
Man kommer till en punkt när man inser, att det viktigaste i livet är inte att göra alla andra nöjda, det kommer inte göra en lycklig på lång sikt. Det viktigaste är att kunna respektera och tro på sig själv oavsett vilka människor som kommer passera i ens liv. Jag är mitt livs centrum, och ingen ska någonsin kunna få mig att blekna bort från mitt eget liv igen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela