ForWhatIt´sWorth

Here's to never growing up

Publicerad 2013-04-25 19:48:32 i Allmänt,

Dagen började ganska dåligt med nästäppa, yrsel och frusenhet. Men efter några alvedon började det kännas lite bättre. Har varit jättefint väder idag, strålande sol ! Det hjälper på humöret och det behöver jag just nu. 
 
Idag kom Amilia hit, när Ronnie var och hämtade henne passade jag på att steka massor med pannkakor. Gissa om Ami blev nöjd när hon kom hit ^^ När vi ätit och vilat lite gick jag och Ami ut på promenad med vagnen, tog även med en påse med bröd så vi kunde mata ankorna. Det är nog något man aldrig blir för gammal för, eller jag tycker fortfarande att det är roligt i alla fall ! :) 
 
Nu ska jag vila på soffan resten av kvällen och kolla på Vampire Diaries, känner att det är dags att stoppa i mig några alvedon till också. 
 
Imorgon får jag lön ! Då ska vi storhandla och köpa lite nya kläder till Ami <3 Sen blir det gå till lekparken om vädret tillåter.
 
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela