ForWhatIt´sWorth

Shoppingdagen igår och dagen idag

Publicerad 2012-05-29 20:57:39 i Allmänt,

Gårdagen blev inte helt som planerat, men hade en jättemysig shopping ala fika dag med Gabbi ! Tror att båda två hittade de vi letade efter :) Hittade en söt topp (en sån där liten på ginatricot) som var blå med vita prickar. Har redan en vit men kul med en med färg också ! Sen hittade jag ett supersnyggt sommarlinne på monki, ett sånt där som är ganska öppet i ryggen och ganska luftigt som man kan ha typ en spetstopp under.

(mina förklarningar suger så jag lägger upp bilder istället) :D Dock så är den från monki mycket snyggare än på bilden, färgen ser skum ut på bilden nämlish ! Tänkte köpa den rosa men den fanns inte i min storlek, funderar på att beställa den men den kostar 150 kr (för ett fucking linne) så måste tänka lite på det !



Så här ser den rosa ut som jag funderar på att köpa !

 

Det var meningen att Ronnie skulle kommit hem igår men han fick inte ledigt idag.. Han skulle sälja sin bil idag eftersom han ska köpa en ny. Så han tog med sig en jobbpolare (eftersom de behövdes två bilar) och kom idag efter jobbet istället. Jag fixade köpekontraktet och skrev ut på skolan idag :) De kom hit vid 18:30 då åkte vi och käkade och väntade på gubben som skulle köpa bilen. Han kom med bussen 19:30. Så nu är Ronnies bil såld och på väg till Lindesberg.. Ska bli spännande att se den nya bilen på fredag ! :D

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela