ForWhatIt´sWorth

Plugga

Publicerad 2012-05-10 14:31:59 i Allmänt,

Full rulle idag, försöker hålla mig på fötter även om jag är sjuk. Har inte tid att ta det lugnt ! Imorse vid 9:15 hade jag och Lina handledningssamtal. Låg och hostade hela natten vilket innebar extremt dålig sömn. Försov mig till 9:05 och kände mig något stressad. Som tur var hade jag gjort iordning allt kvällen innan så det var bara att slänga på sig kläder, ta sakerna och knalla iväg. Blev tio minuter sen så det var inte så farligt ändå. Fick massa information på mötet, är jättenöjd med handledaren :)

 

Efter mötet gick vi till bemanningen och skrev på ytterligare ett anställningsbevis som gäller för sommaren. Sen blev det raka vägen till bibblan och leta efter böcker som kan vara till hjälp i vårt uppsatsskrivande. Hittade 8 böcker så nu har vi en del att kolla igenom. Transkriberingen är klar så nu ska vi börja med resultatdelen och även skriva till lite på medoddelen. :) Skönt att äntligen kunna sätta igång och skriva. Börjar bli lite stressigt, men orkar verkligen inte känna stressen. Problemen som har varit har vi inte kunnat göra något åt, nu kan vi bara göra vårt bästa. :) Känner mig nästan löjligt optimistisk idag ^^

 

Och imorgon är det fredag och då kommer äntligen min älsklingsronnie hem !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela