ForWhatIt´sWorth

Monki, plugg och utbildning

Publicerad 2012-05-30 17:35:30 i Allmänt,

Skrev ju om det där rosa linnet från monki igår som jag funderade på att beställa. Råkade visst klicka hem det igår (a). Kände mig lite shopoholic så ringde Ronnie och sa att jag unnat mig ett linne. Svaret jag fick fick mig att må lite bättre "Det gjorde du rätt i älskling". ^^ Så om några dagar kommer linnet hem till mig, wiie :)

 

Idag har jag och Lina pluggat lite, skrivit ett missivbrev inför fokusintervjun på fredag. Vårt resultat blev lite tunt så vi fick lov att göra en datainsamling till. :) Imorgon ska vi på utbildning med jobbet, de har bytt datasystem så vi ska få en timmes utbildning om den. Sen ska vi hem till Lina igen och skriva ett brev till osman. Hoppas han godkänner det vi ber om..

 

 

Känner mig lite febrig och har sovit extremt mycket de senaste dagarna, typiskt tecken på att det springer runt baccilusker i min kropp. Sover alltid mycket då. Men ska försöka ta mig i kragen och diska och vattna blommorna. Annars blir det nog inte så mycket mer för mig idag. Dricka te och ta det lugnt låter lockande. Önskar tröttheten släpper snart.

 

Nä om jag skulle hoppa in i duschen och försöka piggna till lite.. Puss :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela