ForWhatIt´sWorth

2012-05-07 Måndag

Publicerad 2012-05-07 10:36:28 i Allmänt,

Vaknade för en stund sedan, blir alltid gladare när jag kommer upp och inser att solen lyser :) Om ungefär en timme ska jag till terapeuten sen hem till Lina och transkribera ! Skönt att komma ut från lägenheten, Ronnie är i Sandviken så det är tomt här hemma. :/

Fick världens städryck igår och tvättade fönstrena, ugnen och skurade lägenheten. Skurade vardagsrumsbordet med, ett sånt med en glasskiva i mitten. Vilket jobb ! Hade runnit stearin från värmeljusen så det tog ett tag att få rent det, men nu är det gjort och fint blev det ! Försöker städa så mycket som möjligt för att få bort damm, inbillar mig att min astma blir lättare då. Fast nu har jag åkt på en förkylningen som givetvis har satt sig i halsen så jag hostar och rosslar som en döende tant. Men vafan det kunde vara värre, det går över :)

 

Nu måste jag hoppa in i duschen, luggen står åt alla håll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela