ForWhatIt´sWorth

Stress

Publicerad 2012-03-08 14:12:56 i Allmänt,

Är hemskt stressigt just nu. Jättemycket att göra i skolan med pm skrivande, seminarium och vår uppdragsgivare är fagersta kommun och det tar tid att åka fram och tillbaka dit.

 

Var på intro inför sommarjobbet igår, gick alltså upp 5:30. Introt var mellan 7:00-14:00. Mycket att ta in men det verkar jättespännande. Efter jobbet var det dags för intervjuer inför sem 5. 14:45-16:00 intervjuade jag och Lina två socialsekreterare sen åkte vi hem till mig och skrev ihop 2,5 sidor till seminariet. Kom i säng runt 24:00. Låång dag !

 

Var helt död imorse vid 8 men fick tvinga mig upp, hade seminariet idag mellan 9:15-12:00. Varje grupp hade 20 min på sig att presentera resultaten från intervjuerna. Kändes som att det gick ok ! Skönt att ha det gjort. :) Nu sitter jag hemma och väntar på att Ronnie ska komma hem från jobbet. Tog mig även i kragen och diskade undan det mesta av disken. Usch för att diska ! Ikväll blir det bara att slappa framför tv, är helt slut. Skola imorgon sen är det helg. Har bestämt mig för att vara hemma hela helgen och bara vara. Jag behöver det känner jag för det har blivit alldeles för lite sömn i de senaste. Ibland är det riktigt skönt att inte göra någonting. :)

 

Så ser mitt liv ut nu, skolan tar upp nästan all tid så jag och Ronnie hinner knappt prata med varandra känns det som. Men så får det vara, måste fokusera på skolan. Kommer kännas så skönt i juni när man (förhoppningsvis) är klar med c-uppsatsen. Sen är det bara en termin kvar, sjukt !

 

Puss !

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela