ForWhatIt´sWorth

Miiih

Publicerad 2012-03-03 18:13:30 i Allmänt,

Var en rolig kväll igår, eller igår var det lite kaos men nu såhär i efterhand är det hysteriskt roligt ! xD Var med Gabbi och Ronnie på le grande och blev en aning för mycket alkohol för dem jao ! Men kul var det (:
Gabbi åkte hem vid 12 idag och när jag följt henne till station så ringde syster yster och ville vet hur hon skulle ta sig hem till mig när hon svängde in i Etuna. Hon har nämligen inte varit här sen vi var och kollade på lägenheten jag hade i nyfors :P Visade lägenheten och sen åkte vi till stan och gymmade, sen hem och hämta tvätten i torkrummet. Drog över tiden lite så snubben som hade tiden efter hade lagt ner mina kläder i min klädpåse. Men han var inte arg iaf (:

 

Sen skjutsade vi Ronnie och passade på att handla middag samtidigt, var meningen att vi skulle sola sen men det var stängt så åkte hem och lagade mat istället. Nu sitter vi och lyssnar på massa låtar vi lyssnade på när vi partade tillsammans i Arvika förr, nostalgi ! Dricker lite vin också, krogen blir ! :D
Puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela