ForWhatIt´sWorth

Jahapp

Publicerad 2012-03-16 11:31:07 i Allmänt,

Började skolan 9:15 imorse... :) och här hemma sitter jag! Vissa dagar är det jättesvårt att ta sig upp, går runt som i en dimma och känner mig (bakis)? Hoppas det blir bättre snart annars får jag ringa läkaren. Jag har bara tur att det inte är närvaro på alla föreläsningar, att sitta med en hög kompletteringar hade jag inte orkat med nu.

 

Vid ett kommer Lina hit och vi ska fortsätta plugga pm ! Har kommit en bra bit på väg nu så det känns faktiskt som att vi kommer bli klara till på tisdag :D Kommer kännas så himla skönt när det är klart. Åtminstone i några dagar innan det är dags att dra igång med c uppsatsen ! Längtar till Juni, då är vi förhoppningsvis klara och kan börja andas igen. (: Den här terminen är den mest intensiva med massa pm plugg och 7 seminarier !

 

Idag är det fredag tydligen, är inte sugen på att festa den här helgen heller. Fast ekonomiskt är det ju. Men får se hur vi gör, har blivit bjudna till en polare som vill att vi kommer. Antingen går jag dit en stund eller inte alls. Känns lockande att bara gosa ner sig i soffan och kolla på film som jag gjorde förra helgen..

Nä dags att ta ett ryck och få in de rena kläderna i garderoben innan Lina kommer !

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela