ForWhatIt´sWorth

Hej hopp!

Publicerad 2012-03-02 21:33:54 i Allmänt,

Varit så mycket den senaste tiden att jag totalt glömt bort bloggen. Det är tokmycket att göra i skolan så jag vet inte riktigt hur vi ska hinna med allt !
Men vissa saker har löst sig också vilket känns hur bra som helst, bland annat har jag skaffat sommarjobb i Eskilstuna inom kommunen hemtjänst tema yngre och det känns som att det kommer bli jätte spännande ! Har velat arbeta med något inom min utbildning i flera år. Och nu händer det !
Nu i helgen är det full rulle, idag var det först skola sen hem och städa lägenheten och laga middag. Nu är Gabbi här och vi sitter och förfestar och ska på krogen sen :) Imorgon kommer storasyster hit och vi ska bland annat shoppa och sen festa på kvällen ! IIIH rolig helg jao !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela