ForWhatIt´sWorth

Trolololololol

Publicerad 2012-06-07 14:54:05 i Allmänt,

Ungefär så har det känts den senaste tiden när det gäller uppsatsen och otur. Skulle ju göra en ny datainsamling på SFI i Eskilstuna. De ställde in två gånger och idag fick vi slängt i ansiktet att det var totalt omöjligt för läraren att hinna informera intervjupersonerna men att vi kunde komma och göra det själva och sen återkomma. Blev så himla irriterad, hur lång tid tar det att informera, max 5 min ? Men vi åkte dit iaf och informerade men hade inget intresse att komma tillbaka så vi gjorde intervjun idag. Blev ytterligare 6 respondenter att transkribera nu men fick lite mer kött på benen till att skriva resultatdelen :) När vi skulle gå därifrån och tackade för oss frågade hon om vi skulle komma tillbaka. Vi sa att vi var klara och att vi gett våra tel nr till deltagarna. Tror aldrig jag sett en mer lättad lärare, var tydligen sjukt jobbigt att vi kom dit. Men fuck it ! Nu har vi iaf genomfört intervjun.

Efter intervjun gick jag och Lina till Espresso house och fikade i några timmar, sen till bemanningen och hämta ut våra ID kort till jobbet. Mitt kort blev överraskande bra, själva bilden alltså. Men jag vet inte riktigt vad fan fotografen hade för inställningar på sin kamera för färgerna blev totalt skumma vilket resulterade i att mitt hår och ansikte ser orange ut. Men men ! ;)

 

Fick skjuts hem av älskling som har varit på kurs i Västerås, perfekt timing väl ! Nu ska vi snart åka iväg och handla och panta berget med flaskor vi samlat på oss. Sen blir det stina middag idag efter ronnies önskemål. Tar det som att jag kan laga mat ;D

Imorgon ska jag till frisören vid 10 och bleka hela håret, den första frisören jag var hos visste inte riktigt vad hon gjorde vilket resulterade i att mitt hår blev lite guldigt, vill ha en mer kall blond färg. Så det passade rätt bra att skattepengarna kom idag ^^ Efter frisörbesöket ska jag möta Lina sen ska vi till skolan och kolla på opponering. Ronnie åker iväg på jobb imorgon och blir borta på obestämd tid så jag har lagt mig tillgänglig på jobb hela helgen och nästan hela nästa vecka. Får väl se om jag blir bokad :)

 

Pusshej ! <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela