ForWhatIt´sWorth

Intervjudags... eller inte

Publicerad 2012-06-01 13:57:43 i Allmänt,

Kan vi ha mer otur ?? Kommer dit idag och möts av en skräckslagen lärare som utbrister "oj jag har glömt er". Sen började hon irra runt i klassrummet och fråga om de hade barn i förskola. Kändes bara fett FAIL. Att intervjua människor som inte har en susning om vad de handlar om och inte hunnit förbereda sig. Så jag sa till Lina att det kanske var bättre att lämna ett missivbrev och återkomma nästa vecka när hon hunnit förbereda dem.. Så så blev det !

 

Så vi gick till expresso house och drack två koppar kaffe och babblade i någon timme. Var även inne på kicks, jag har ju slutat bita på naglarna så dom är sjukt långa. Därför kliade det i fingrarna efter att köpa nått nytt sommarlack, när vi väl kom ut från affären hade jag inte bara ett utan 5 olika lack med mig xD haha Shopoholic stina jao !!

 

Måste försöka spara pengar nu så jag och älsklingsgabbigirl kan åka till Sthlm och shoppa ! :D <3

 

Fick skjuts till coop sen av Lina och Zlatko för mitt linne som jag beställt från Monki hade kommit, wiiie och det satt perfekt ^^ Nu är jag hemma och väntar på att älskling ska komma hem :)

 

Miiih <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela