ForWhatIt´sWorth

Frisör, skola, fika och bio

Publicerad 2012-06-08 18:52:47 i Allmänt,

Satt hos frissan vid 10:00 imorse, blekte utväxten och la i stora partier blekning i håret. Satt som en alien med folie i hela håret. Kunde inte bleka hela för mitt hår börjar ta stryk av blekningen. Men nu är det mesta guldaktiga borta :) Köpte en hårinpackning och ska köra stenhårt med den, sen klippa mig och bleka utväxten om en månad. Om två månader kan jag nog bleka hela längderna igen och bli av med allt det guldiga ! Klippte även luggen så jag kan se igen. Är så himla nöjd med min frisör !! Linda heter hon och jobbar på Amino :)

Var klar hos frissan strax innan 12 och var hemma en sväng innan det var dags att traska till skolan och kolla på en opponering tillsammans med Gabbi och Lina. Efteråt gick jag och Gabbi och fikade på Espresso house :)

 

Kom hem runt 17:30 och ska tydligen på bio ikväll fick jag veta för en stund sen ^^ Kul när det händer saker ! Wiie

 

 

Fast hade varit roligare om älskling varit hemma i helgen :/ <3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela