ForWhatIt´sWorth

Fika och shopping

Publicerad 2012-06-03 15:08:53 i Allmänt,

Vaknade i hyffsad tid idag faktiskt. Vädret är lite bättre idag.. Eller det är lite varmare iaf, runt 10 grader. Drog ner på stan med Älskling och Micky. Fikade på espresso house, älskar att fika det är så himla myys ! När vi fikat klart gick vi ett varv på cityhuset. Gick in på Kicks och köpte torrschampo, ganska bra att ha om man är tidsoptimist på morgonen vilket jag är i allra högsa grad ;) Var även inne på akademibokhandeln och hittade bok nr två !! Skrev ju i förra inlägget att jag läst ut Mats Strandbergs och Sara Bermark Elfgrens "cirkeln". Så nu har jag den andra boken i triologin som heter "Eld". Hittade även den fristående boken i twilight serien "Bree Tanners andra liv" av Stephenie Meyer. Lycka !! Nu ska jag sträckläsa hela kvällen :D

Var även på clas olsson och köpte kollegieblock, häftklammer och utsuddningsbara överstrykningspennor :) Köpte även ett hänglås, man behöver ju ha det om man ska träna och kunna låsa in sina saker i skåpet. Ett steg närmare träning i alla fall, HÄNGLÅS WOO ;) haha

 

Nu ska jag och jonafjant ner i tvättstugan och se om det finns nån tvätttid :)

Puss !!

 

Jag älskar dig massor Ronnie, saknar dig redan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela