ForWhatIt´sWorth

Awesome

Publicerad 2012-06-08 23:49:48 i Allmänt,

Bättre ord för att beskriva den här dagen finns inte :) Full rulle me like !

Bion var riktigt bra ! Snow white and the huntsman :) Imorgon ska vi knuffla oss ner på stan och bland annat leta efter jeans då mina favvojeans tog livet av sig idag efter 9 år..

 

Blir nog sängen snart för ska upp rätt tidigt imorgon, eller tidigt var väl att ta i. Men jag har varit extremt trött den senaste tiden så jag har inte direkt gått upp i tid när jag kunnat sova vilket resulterat i att jag vänt på dygnet lite. Men men tur att kaffe finns !

 

Saknar min fina älsklings Ronnie, längtar till du kommer hem igen du är underbar ! Mih <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela