ForWhatIt´sWorth

4 grader, blåsigt och regn

Publicerad 2012-06-02 16:07:03 i Allmänt,

Hallå det är juni, vart är sommarvärmen ? :/ Jag som precis börjat få färg och då ska det börja regna i trehundraår. Så det blir inget party den här helgen, är inte ett dugg sugen faktiskt. Vi var och handlade lite basvaror och lite chips. Så det blir en lugn kväll framför tv eller kolla nån film. Känns alldeles lagomt idag när vädret är som det är.

Var helt fruktansvärt att gå utanför lägenheten idag. Min astma tycker inte om det här vädret heller vilket gör det fruktansvärt jobbigt att andas.

 

Så jag kommer stanna inne resten av dagen/kvällen och bara mysa i soffan med tända värmeljus, te, chips och älskling <3

Jag är verkligen en riktig mysmänniska, synd att jag redan läst ut boken jag köpte cirkeln heter den. Sträckläste den som vanligt när jag fastnar i en bok. Hade varit mys att ha någon bok att läsa idag. Får se om jag kanske kan beställa bok nr två i serien på nätet ? Får leta i bokhyllan så länge och se om det är nån bok jag inte läst eller som det var längesen jag läste. Som tur är älskar både jag och Ronnie böcker så vi har ganska många. :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela