ForWhatIt´sWorth

Sol !

Publicerad 2012-07-18 19:00:35 i Allmänt,

Hejhopp ! Jobbade inte alls till två idag utan ett ! Så när jag kom hem solade jag lite på balkongen, gött ! Lite lustigt väder, asvarmt och strålande sol samtidigt som det var några moln som det regnade från nånstans. Så där satt jag och solade i regnet :D Fick tillochmed färg ! Sen jag började med bodyscrub fastnar färgen mycket lättare :)
 
Städade ju som en tok igår och idag har jag fått för mig att jag ska bära upp Ronnies stora bokhylla på vinden och slänga massa gamla färgburkar och liknande. :) Ska alldeles snart gå ner till tvättstugan och hämta tvätten sen drar jag igång med operation bära bokhylla ! Får väl se om jag klarar det haha, den är gigantisk och tung, men den går att plocka ner i delar så det SKA gå !
 
Imorgon kommer Esther hit ! Hon är redan i Etuna när jag slutar jobbet så blir att skynda sig till stationen och möta upp henne, hon har nämligen inte varit i den här lägenheten och vet därför inte vart den ligger ! Sen kanske man kan ta en fika på stan också (:
 
Nää nu ner till tvättstugan sen jääävlaaaaar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela