ForWhatIt´sWorth

NYTT

Publicerad 2012-07-17 21:48:07 i Allmänt,

Upptäckte att det var ett tag sen jag loggade in på bloggen. Allt är nytt ! (: Känns som att jag sitter och väntar på att sommaren ska börja eftersom vädret är bipolärt.. regn, sol, regn, sol (på samma dag).. Sen tittar man i kalendern och inser att det redan är 17 Juli. Tiden springer iväg, ge mig sol nu ! :)
 
Trivs hur bra som helst på jobbet. Hemvård socialpsykiatri, riktigt spännande jobb :) Vissa saker är tunga men lärorika som bara den, fått så himla fina komplimanger också ! Chefen ringde och berömde mig en dag och en annan dag var den en i personalen som frågade om jag jobbat inom vården tidigare eftersom det flyter på så bra. Jag har aldrig arbetat inom vården förut så suger åt mig komplimangerna som en svamp ! :D
 
Är ledig idag och har sovit ut och sen städat hela lägenheten, får ju finbesök på torsdag, finaste Esther kommer hit <3 Det var så längesen vi sågs nu, helt ärligt minns jag inte när vi sågs sist ?? Så det är verkligen på tiden !
 
Ronnie är i sandviken på sandvikstoppet. Vilket innebär att han är borta minst 4 veckor... Känns som att han varit borta i en evighet nu och det är fortfarande flera veckor kvar. Men desto mysigare nästa gång man ses, när man fått sakna varann. Men fyra veckor känns lite väl mkt..
 
Sitter med hårinpackning i håret, har ju varit blond ett tag nu vilket resulterat i flertalet blekningar. Fick tips om en riktigt bra hårinpackning och en hårolja ! Så mitt hår börjar återhämta sig och se ut som förut (fast blont).
 
 
Snart dags att sova, ska upp klockan 6 imorgon och jobbar 0700-1400. Har aldrig jobbat på ett ställe där tiden gått så fort, känns som att man precis börjat när det är dags att gå hem. Men har aldrig haft ett så intressant varierande jobb heller :)
 
Längtar dock till lönen kommer för jag och Gabbi ska försöka ta oss till Stockholm och shoppa :D IIIH <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela