ForWhatIt´sWorth

Hejdå solen

Publicerad 2012-07-22 14:46:39 i Allmänt,

Jobbade till 12 idag, var jättefint väder när jag jobbade så tänkte passa på och sola när jag kom hem. Mötte upp Zandra i djurgårdsparken och solade i ungefär en timme, men det blev molnigare och molnigare så gav upp rätt fort.. Hann i princip inte mer än komma hem innan M smsa och kom över. Sen smsa J och kom förbi en sväng med lite grejjs.
 
Ska snart dra till skogen med M och plocka svamp och bär :) Sen blir det nog en film efter det.
 
Nästa helg SKA jag träffa älskling om jag så ska gå till Sandviken !! <3 Saknar ihjäl mig. Eller jag dör inte, men kul är det verkligen inte... :/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela