ForWhatIt´sWorth

Always running out of time

Publicerad 2012-07-21 20:53:40 i Allmänt,

Somnade rätt sent igår så min första tanke när klockan ringde klockan 06:00 imorse var inte särskilt positiv. Men när man väl kommit upp känns det oftast lite lättare, så även idag. Jobbade 7-14 sen solade jag på balkongen i några timmar.
 
Imorgon jobbar jag endast 7-12, sen tror jag M kommer hit och hjälper mig få upp mina Ikea hyllor ! Börjar som tidigare skrivet (tidigare inlägg) bli mysigare i lägenheten. När lönen kommer ska jag köpa lite mysstuff, blockljus som doftar och sådana saker. Älskar att mysa, det är nåt av det bästa jag vet. :) <3
 
Mår mycket bättre när lägenheten jag bor i är mysig. Omysighet/ ickeplanerat möblemang i lägenhet är så ångestframkallande. Så tar ett ryck i taget när jag känner att jag orkar. Så det går i alla fall framåt...
 
Nu ska jag gå en liten kvällspromenad innan det är dags att sova.
 
 
Ronnie, jag saknar dig <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela