ForWhatIt´sWorth

urk o.O

Publicerad 2012-01-04 20:07:56 i Allmänt,

Sov läänge idag, skönt. Nu på eftermiddag kväll har vi städat ur kylskåpet och skurat, storhandlat och fyllt både kyl och frys. Nu håller jag på att diska. Har tyckt mig känna en skum lukt i köket ett tag som jag inte lyckats lokalisera. Lyckades med det förut av misstag och fick en näradöden upplevelse..
Städade i skåpet under diskbänken och skulle slänga lite krukor som står där. När jag grabbade tag i ena krukan skalpade det ut massa slimigt avloppsvatten på mig som luktade ren och skär död. Ett rör läcker :/ Så får kanske ringa på någon som får fixa det, tror inte vi ska försöka oss på det själva.
Sitter och tittat the voice sverige nu men ska snart fortsätta med disken så vi kan laga middag innan det blir mitt i natten.
Pussokram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela