ForWhatIt´sWorth

Nyår

Publicerad 2012-01-01 21:54:25 i Allmänt,

1 januari 2012. Kommer nog ta ett tag innan jag vänjer mig vid att skriva 2012 tror jag. :)
Både jag och älskling har varit totalt utslitna idag efter nyårsfirandet igår. Men kul var det ! Fast jag orkade inte hålla mig vaken lika länge som en del av de andra, tror jag slocknade nångång mellan ett och två. Gick upp en sväng och drack vatten vid sex på morgonen och då var folk fortfarande uppe :P
Vi var runt 20 personer hemma hos Michis och John igår och många sov över. Var ett ganska slitet gäng som satt i sofforna idag och vi beställde pizza för 600kr :D Sen var det en kille där som fick för sig att han skulle busringa. Han ringde till exempel till ett hotell och undrade vad rummen kostade per natt och om det fanns möjlighet till att få "gamla lakan eftersom de nya prasslar så förbannat" hotellsnubben sa att han skulle se vad han kunde göra xD sen ringde han en pizzeria och skojade med personen som svarade xD Extremt omoget kanske men usch vad roligt det var, vi satt och garvade hela högen. Fattar inte vart han fick allt ifrån !
Nu ikväll har vi inte gjort någonting, eller jag har legat på soffan och älskling har spelat lite starwars. Var på ica för en stund sen och köpte chips och cola. Blir nog en film nu sen sova.
Pussokram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela