ForWhatIt´sWorth

Iiih :D

Publicerad 2012-01-03 22:18:23 i Allmänt,

Klarade tentan ! :D Så himla skönt, var så nervös över den..
Var halvdag i skolan idag, de sista 20 minuterna kom en lärare in och pratade lite om c uppsatsen :O Inte länge kvar innan det är dags att skriva den, bara några månader. Hjälp vad fort tiden går !
Imorgon är jag ledig vilket innebär att jag ska försöka få undan lite fler kartonger här. :) Tänkte även ge mig på att borra lite i väggarna här så vi kan få upp lite gardiner. Har inte vågat ge mig på det tidigare eftersom det innebär att jag måste balansera på en fåtölj samtidigt som jag ska hålla i en skruv och borra med en borrmaskin. Men vafan klarade jag att få upp ett ljusnät över hela väggen upp till taket i min förra lägenhet där det var ca 3 meter till taket (vilket innebar att jag stod och vinglade på en pall som stod på ett bord) så ska jag väl klara det här ^^ Är man kort så är man.

Jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela