ForWhatIt´sWorth

blöh

Publicerad 2012-01-02 18:48:55 i Allmänt,

Varit med Gabbi idag, käkat lunch och solat :) Synd att tiden gick så fort bara ! <3
Har märkt att mitt minne inte är så det brukar, kommer aldrig ihåg saker längre. Hittade min almanacka förut och tydligen skulle jag varit på vårdcentralen och gymat idag.. Inte första gången jag glömmer, han lär vara ganska trött på mig nu. Funderar i att ringa och säga att jag skiter i det. Känns inte värt då jag glömmer det hela tiden.. :/
Imorgon börjar skolan igen, känns knappt som att det varit "lov" för har haft så mycket att göra med flytt och flyttstädning och allt städande här hemma för att få plats med allt. Ser fortfarande ut som ett förråd här, i alla fall delvis. Det är liksom dubbelt av allt nu, dubbelt så mycket kläder, måste köpa en byrå. Två mikrosar osv. Både förrådet i källaren och förrådet på vinden börjar bli fulla. Aaah att man ska behöva ha så mycket saker ?! Man kanske skulle ha en loppis ? Nä en resa till tippen blir, och klädinsamlingen..
Jag är inte bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela