ForWhatIt´sWorth

2012-01-23

Publicerad 2012-01-23 20:24:33 i Allmänt,

Nu var det längesen jag skrev så får bli en kort sammanfattning av vad som hänt senaste tiden.
  • Firat pappas 50 års dag 12 januari (helgen 13-15)
  • Skrivit hemtentamen i perspektivfördjupning, etik och ojämlikhet (16-22)
  • Hälsat på syrran och jesper i skinnskatteberg (20-22)
Hade plugghelg med syrran nu i helgen och lyckades skriva klart tentan i tid, skönt ! :) Lämnade in den igårkväll när jag kom hem till Etuna igen. Blev väldigt sent inatt, kunde inte somna och när jag lagt mig vid 03:00 började Lina i klassen skriva till mig på fejjan och hade panik över att hon inte hade en bok som skulle vara med i tentan. Så vid 3:30 imorse kom hon hit och lånade min. Var lite roligt faktiskt, hon ringde och sa till mig att hon snart var utanför så jag knallade ner till porten. Kom ut och möttes av en taxi. Taxigubben körde ner rutan och sträckte ut armen mot mig, detta var innan jag såg att Lina satt i baksätet så såg nog rätt osäker ut där jag stod i pyjamas halv fyra på morgonen. Räckte iaf boken till honom och han tackade och körde upp rutan igen. Då såg jag Lina i baksätet som vinkade xD
Så idag sov både jag och älskling ända till 15 ! :O Sen åkte vi iväg och pantade för 200 kr :P Hämtade upp Jimmy och gick ett varm på stan så han kunde köpa ett spel, sen käkade vi på billy boys. Nu håller jag på att försöka få upp gardiner här hemma, hittade äntligen gardinfästena så nu har jag mätt ut vart jag ska borra och nu är det bara att vänta på att batteriet till borren ska ladda klart. :)
Imorgon börjar en ny kurs i skolan. Nu är det bara två terminer kvar :O
Puss !
9 månader med älskling igår <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela