ForWhatIt´sWorth

2012-01-08

Publicerad 2012-01-08 23:15:56 i Allmänt,

Så var den helgen förbi, den har bestått av party :) Igår fyllde även Gabbi 22 år, grattis i efterskott gumman <3
Har varit en lång dag.. Ronnie fick ett till njurstensanfall, först avvaktade vi för att se om det gick över men det blev bara värre. Körde in han till akuten vid 15 och fick komma in rätt fort så han fick smärtstillande. Slutade med att han blev inlagd över natten och ska få träffa en läkare imorgon. Så här sitter jag själv. Blä är trött på det här nu, hur länge ska han behöva ha ont ? Kan det inte bara ta bort stenarna ? Tycker han har lidit tillräckligt nu både med diskbråck och njursten. Hata att se personen man älskar ha ont.
Har tillbringat de senaste timmarna med att städa och pratat i telefon med både älskling och Thomas. Var riktigt trevligt att prata med T för var längesen sist. :)
Nu har jag fått upp massa kartonger på vinden och tänkte lite snabbt banka upp några tavlor innan jag tar kvällen. Förlåt grannar men det är betongkrok och det låter inte så mkt. Sen så har grannen över? en vovve som ylar dag in och dag ut så se det som en hämnd.
Pussoch gonatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela