ForWhatIt´sWorth

Tamdidam

Publicerad 2012-02-10 20:40:10 i Allmänt,

Städade som en gud förut och nu är det jättefint här =) Älskling var borta länge förut, efter 1,5 timme började jag undra vart han tagit vägen så ringde. Han lät lite lurig men sa att han var på väg hem. Visade sig att han tagit en jättelång promenad och sen köpt med sig semlor hem. Sötuggla <3 Dammade av guitar hero och satt och spelade en stund förut, gick riktigt jävla dåligt så började bli arg. Men kalibrerade i hopp om att det var tv och inte mig det var fel på. Hade rätt ! Phew :P Tog med den gigantiska påsen med pant och åkte till maxi för en stund sen. Köpte även lite dricka, det är ju fredag.  :) Nu ska jag spela lite till, sen tror jag det kommer besök om ett tag kanske eventuellt, men det märks !
Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela