ForWhatIt´sWorth

hmm

Publicerad 2012-02-09 23:26:34 i Allmänt,

Tog bort förra inlägget, det blev helt enkelt för privat. Håller det till min privata bok istället :)
Känns helt sjukt att vi redan är inne på sjätte terminen av sju i skolan, tiden har gått mer än fort ! Sökte sommarjobb häromdagen inom just socialt arbete och håller tummarna för att jag ska få det. Tänker nämligen inte åka tillbaka till värmland den här sommaren. Vill prova på att arbeta med något som har med min utbildning att göra.
Föreläsningen imorgon blev framflyttad till nästa vecka vilket innebär att jag har långhelg. Den här helgen ska vi bara ta det lugnt, dels för att jag inte är sugen på att festa. Så i helgen ska jag göra så lite som möjligt. Är prat på att vi eventuellt ska gå på bio :)
Funderar på att leta upp nåt massageställe här i stan, min rygg är full av muskelknutor :/ Har dock aldrig gått på massage förut så vet inte vart man ska gå ? Ringde min sjukgymnast häromdagen, eller nej jag ringde avbokningen. Glömmer bort att gå dit hela tiden och gymtiderna där krockar med föreläsningar i skolan så det fungerar inte. Så lägger ner det och köper ett gymkort när jag får pengar istället ! Då kan jag träna när det passar mig. En av Ronnies polare tränar så tänkte haka på ! (:
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela