ForWhatIt´sWorth

Besök från finland

Publicerad 2011-09-09 21:16:54 i Allmänt,

Fick besök från finland idag :D Jesse och hans tjej är i Sverige ! Började dagen med bolaget sen billyboys :) Efter det blev det hem och städa lite. Sen ringde de från sjukhuset och Ronnie fick tid idag på magnetröntgen, äntligen ! Medan Ronnie var på sjukhuset var jag Jesse och Marika på stan en sväng, shoppade kläder jag ska ha på mig på dopet på söndag och hittade även skor, supernöjd !

Nu sitter vi hemme hos Ronnie, jag, jesse, marika och Cuba. Spelar ps3 och dricker, senare blir det krogen men vet inte riktigt vilket ställe än men det märks. Verkligen en helmysig dag <3


Pussokram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela