ForWhatIt´sWorth

2011-09-17

Publicerad 2011-09-17 15:49:47 i Allmänt,

Fick antibiotika när jag var på jouren. Var dessutom hos kiropraktorn som argade på mig att jag inte kommit dit tidigare. Knäckte rätt typ hela ryggen och nacken och fixade så benen var lika långa igen. Ska dit en gång i veckan till att börja med, sen när det börjar se stabilare ut ska jag dit en gång var tredje månad. Min plånbok gråter redan. Han beordrade mig även att börja träna, typ gym.

Älskling har fått bekräftat att han har diskbråck.. Om inte det var nog åkte han även på magsjuka i torsdagsnatt. Så vi har varit sjukisar båda två, jag på grund av antibiotikan som gör mig yr och illamående, han på grund av magsjukan och ryggen. Var totalt döda hela dagen igår, sen vid typ 18 skulle vi bara vila en stund vilket resulterade i att vi sov till 03:00, bestämde oss för att det var värdelöst att gå upp då så vi fortsätte sova till typ halv nio.

Jag mår lite bättre idag, men älskling har bajsont i ryggen :/  Var iaf en utanför lägenheten förut, åkte till Max en sväng. Var värda lite flott efter misärdagen igår då ingen av oss orkade äta typ nåt.

BLÖ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela