ForWhatIt´sWorth

Torsdagen den trettonde oktober tvåtusenelva

Publicerad 2011-10-13 19:29:46 i Allmänt,

Var i skolan på aulaföreläsning idag. Hilmar Hilmarsson (funny name) föreläste, var en riktigt intressant föreläsning ! Efter föreläsningen fikade jag med Gabbi och gick runt i lite affärer och kikade. Det är väl så min dag sett ut.

Är helt sjukt trött. Massa tankar i huvudet och får inte riktigt ordning på allt. Känns som att det alltid är något som krånglar.. Imorgon blir det upp tidigt till praktiken sen efter den är det äntligen helg. Trivs hur bra som helst där men längtar som en tok efter att få sova ut. Just nu hoppas jag på en lugn helg, men får väl se vad som händer.

Borde fixa något att äta men har ingen aptit alls just nu. Bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela