ForWhatIt´sWorth

SVISH

Publicerad 2011-10-23 19:34:04 i Allmänt,

Den här helgen har gått alltför snabbt, men det är väl ett tecken på att man har haft roligt ? I fredags kom Gabbi hem till mig. Vi lagade mat, fylld fläskfilé med ris, sås och sallad till. Drack vin och kollade på idol :) Senare på kvällen gick vi till le grande och dansade till klockan blev 2. Var en riktigt trevlig kväll ! :) Även lördagen slutade med party, den här gången på olearys och sen filial.

Sov rätt länge idag sen åkte jag, ronnie och micky till ericsson och käkade, var även med och kollade på när Micky spelade bandy, man blev nästan lite sugen på att spela själv när man såg dem springa runt på planen. Fick bilder i huvudet från när jag var yngre när jag gick på mellanstadiet i Klässbol. Det fanns bara en skolbuss och skolbarn som skulle åt två olika håll. Detta resulterade i att man varannan vecka fick vänta på bussen. Då spelade vi alltid innebandy när vi väntade :)

Nu ska vi snart åka ner till stan, jag, R och M ska till akropolis och äta. Fira att jag och älskling har varit tillsammans i sex månader :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela