ForWhatIt´sWorth

Söndag 16 oktober 2011

Publicerad 2011-10-16 18:37:32 i Allmänt,

Var otroligt pigg idag så det där med att slappa passade inte mig alls. Så jag packade ihop datorn och åkte hem till min lägenhet. Städade, dammsög, skurade och lyssnade på musik. Höll på i ett par timmar och det blev jättefint :) Rotade även fram mitt gamla cv som jag ska ha med till praktiken, ska få testa på intervjuträning eftersom jag aldrig varit på en arbetsintervju, wihoo.

När jag kom hem till Ronnie igen hade han börjat med maten, chili con carne ! Hjälptes åt med resten och det blev hur gott som helst :) Fick även matlåda till praktiken imorgon! Kollade på ett avsnitt legend of the seeker när vi åt, tänkte kolla flera men tog mig i kragen och insåg att jag måste plugga.

Så nu sitter jag här och försöker plugga vilket innebär att jag läser en bok jag fick låna på praktiken som jag ska använda som hjälp inför föreläsningen jag ska hålla inför rehabgruppen den 24. Riktigt intressant bok, har inte läst så många sidor än men älskar den redan. Den handlar om självkänsla :)

Nä dags att återgå till boken ! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela