ForWhatIt´sWorth

Sista veckan på praktiken

Publicerad 2011-10-24 17:06:58 i Allmänt,

Sista veckan på praktiken nu. Tiden har gått sjukt fort ! Känns både bra och dåligt, kommer kännas tråkigt att inte åka dit något mer. Men det kommer bli skönt att få sova längre på morgonen och träffa klassen igen, saknar att vara i skolan faktiskt.

Idag hade jag föreläsning inför rehabgruppen i Västerås, det gick bra och blev intressanta diskutioner. Kändes inte alls nervöst den här gången, dels för att jag redan haft den här föreläsningen inför en annan grupp, dels för att jag följt den här gruppen så mycket att det nästan känns som man känner dem :)

På eftermiddagen höll jag i ett coachningssamtal, en personal var med men det var jag som skulle prata. Fick lite hjälp men större delen av samtalet höll jag själv. Var supernervöst men nu känner jag mig så nöjd över att jag gjorde det och att det faktiskt inte blev en flopp =)

Nu ska jag och älskling laga mat och titta på legend of the seeker !

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela