ForWhatIt´sWorth

Seminarie två

Publicerad 2011-10-31 16:57:56 i Allmänt,

Så var seminarie två avklarat, kändes som att det gick bra och var intressant att höra hur de andra haft det. Det gick bra ända fram till lunch, sen började min rygg känna av att jag satt på en hård trästol. Sista timmen innan vi slutade ville jag mest gråta. Men eftersom jag har en så fin pojkvän kom han och hämtade mig när jag slutade så jag slapp gå, sen fick jag massage när jag kom hem <3

Nu står älskling ute i köket och lagar middag, jag blev utschasad från köket för att "ta det lugnt". Är på tok för stressad, måste lära mig hantera stressen på nåt sätt. Nu ska vi äta och kika på legend of the seeker, sen ska jag plugga lite. Sista dagen på praktiken imorgon, har ingen aning hur den ser ut men det märks.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela