ForWhatIt´sWorth

Party i Västerås !

Publicerad 2011-10-16 11:47:31 i Allmänt,

Helgen har gått sjukt fort och nu är det redan söndag. Men har haft en trevlig helg ! I fredags tog vi det bara lugnt, slappade framför tvn med dricka och godis och bara var. På lördagen var vi(jag och älskling) en sväng på Tuna Park på dagen, jag letade efter en tröja jag såg på Gina Tricot på Erikslund. Fan att jag inte köpte den där alltså! Har letat i tre gina tricot affärer som ligger nära men icke. Ser ut som om jag måste åka tillbaka till Erikslund om jag vill ha den.. SUCK. Var även inne i lite andra affärer sen fikade vi innan vi åkte hem =) Var även inom bolaget utifall kvällen skulle bjuda på fest. Vilket den gjorde ! Satt först och förfestade här hemma tillsammans med Lizz och älskling, sen anslöt sig sandra och vi drog över till grannen och fortsatte festa där. Sen blev det prat om att dra och festa i Västerås. Jag fattade först inte att de menade att vi skulle dra dit igår utan trodde vi pratade om att åka dit lite allmänt nån annan gång liksom. Sen helt plötsligt satt man i en taxi tillsammans med 7 andra grabbs på väg till Blue Moon i Västerås. Var en riktigt rolig kväll och avslutade den på donken innan vi tog en taxi hemåt. Kom hem runt tre någongång. :)

Är ovanligt pigg idag, är inte ens bakis, awesoooome ! Vaknade strax innan 10 och skuttade upp, älskling vart något förvånad att jag var uppe före honom. ;P

Idag ska vi bara vara slappiga och ta det lugnt, kanske se om det finns någon tvättid lite senare.

Ronnie jag älskar dig ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela