ForWhatIt´sWorth

Hitta det fina i det fula

Publicerad 2011-10-04 20:59:10 i Allmänt,

Känns som att det går så himla neråt med hälsan just nu, både min och Ronnies. Han har flertal diskbråck, njursten och förhöjda levervärden. Jag har en rygg som är full av låsningar, kotor som hoppar fel och ett bäcken som är helt fel. Min hållning är som en anka. Sen har jag inflammation i ryggen. Nu åkte jag dessutom på en förkylning. Feber och hostade hela natten så kunde inte sova.

Men trots misären så är jag glad, glad över det jag och Ronnie har tillsammans för det är så himla fint. Att vi ställer upp så bra för varandra och verkligen försöker hitta det fina i det fula hela tiden. Massage, att man fixar saker åt varann. Småpresenter för att uppmuntra och liknande. Mysa med tända ljus och film och försöka ha det så fint man bara kan.  <3

Är så glad att jag träffade dig så jag bara vill gråta ibland. Du är så himla speciell och jag älskar dig så otroligt mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela