ForWhatIt´sWorth

Hetsa runt

Publicerad 2011-10-07 21:25:09 i Allmänt,

Snodde älsklings bil idag och hetsade runt på tuna park och fixa presenter och lite annat inför älsklings födelsedag imorgon <3 Tror det blir bra möhöhöhöhöh ;) Återkommer om vad jag köpte eftersom älskling läser min blogg ^^ Stoppade ner allt jag köpt i stora coop kassar och gömde undan i ett skåp (skåpet vi har grytor och stuff i) och sa till älskling att skåpet är förbjuden zon för honom. Sen tog det ungefär 3 sekunder så glömde älskling av sig och öppnade skåpet för att hämta ett lock då vi höll på att laga mat. Som tur är syntes det inte vad det var eftersom jag hade allt i kassar. Suck ;P Så jag garderade mig för att olyckan inte skulle hända igen genom att tejpa upp en lapp över skåphandtaget som det står NEJ på xD haha

Nu ikväll blev det fotboll och sen nu idol tillsammans med älskling, micky och lizz :) Tar en öl eller två, det är ju faktiskt fredag !

Imorgon vid 12 bär det av till Märsta ! Är bjudna hem till Ronnies pappa på födelsedagsmiddag tillsammans med han, hans fru, Leif, Jenny och antagligen Isak och Elvira :) Myys ! Hoppas på att få låna deras bastu, det vore helt awesooome ^^


Pussåkram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela