ForWhatIt´sWorth

:(

Publicerad 2011-10-29 15:40:16 i Allmänt,

Har försökt vänja mig av med omeprazolen då jag käkat dem så länge, någon gång hoppas man ju på att magen ska ha läkt såpass att man kan slippa ta dem. Första dagarna gick bra och jag trodde nästan att magen hade läkt, sen började min mage ge upp mer och mer till jag tillslut inte ens fick behålla maten. Ronnie körde mig till apoteket så jag fick fylla på mitt förråd av omeprazol. Var en hemsk kväll igår, inte haft så ont i magen på länge. Lyckades tillslut somna och sov till halv tolv idag. Hoppas dagarna går fort fram till den sjunde november då jag har tid på vc..
Mår lite bättre idag, tack vare tabletterna. Men känner mig helt sjuk och hängig, det jobbiga är att jag är rastlös samtidigt. Dålig kombination.

Kanske blir bio ikväll, vore trevligt att komma utanför lägenheten en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela