ForWhatIt´sWorth

Dagens skratt

Publicerad 2011-10-06 16:33:56 i Allmänt,

Mår bättre idag :) Ringde min handledare och talade om det, söta människan är så snäll och mån om mig. Lät helt lättad att jag mådde bättre "Åh va skönt du lät inte alls pigg sist vi pratade" Gjorde iaf upp att jag ska dit klockan 8 på måndag och vara med rehab !
Jag och älskling bestämde oss för att städa idag eftersom vi inte orkat städa alls senaste dagarna så lägenheten rasade lite. Så nu är den hyffsad igen, ska ta ett varv med dammsugaren också barasånivet.

Men till det roliga. När vi stod i köket och skulle diska, då rasslade det till i brevlådan och posten kom. Ronnie fick ett vykort som jag räckte fram till honom. Ser hur Ronnie vänder på kortet och läser, sen får han världens mest undrande min och utbrister "Vem fan är Sigbritt". HAHAHAHAAHHA Stackarn trodde ett tag att han fått en hemlig beundrare som heter Sigbritt xD
Men det är väl inte så lätt att komma ihåg alla namn, speciellt inte när min farmor alltid presenterar sig som just "Farmor". Kortet var i alla fall ett grattis på födelsedagen kort, söta farmor kommer ihåg <3

Imorgon ska jag sno Ronnies bil och hetsa runt på stan efter födelsedagspresent, varför lyckas man alltid bli sjuk när man inte har tid, fast egentligen, har man någonsin tid att bli sjuk? Men har i alla fall ett hum om vad jag ska köpa nanananana ^^

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela