ForWhatIt´sWorth

2011-10-29

Publicerad 2011-10-29 21:16:07 i Allmänt,

Fruktansvärt seg dag, sjukt rastlös. Det är så jobbigt när huvudet vill mer än kroppen orkar. Man vill massa saker men så fort man försöker så säger kroppen NEJ. Det enda vi har gjort idag är att åka till billyboys och käka, var väl ungefär det jag orkade. Fick inte i mig nästan någon mat heller. Tynar bort och dör, okej kanske inte men det känns så. Tror inte det är bara magen som spökar, tror jag har dragit på mig ytterligare en förkylning också. Kroppen känns så konstigt tung och har ont överallt. Jävla gnäll jag vet men ibland måste man. Blir nog att krypa ner i sängen snart och ta kvällen, lika bra när det känns så här. Sova så jag orkar upp i en hyffsad tid imorgon. Imorgon ska jag nämligen fortsätta lite på tentan. Sen resten av dagen har älskling lovat att det är stinis dag. För älskling har bara suttit och spelat wow hela dagen. Har också försökt spela lite wow, det är rätt kul, men inte så kul att jag skulle palla sitta och spela 24/7. o.O

På måndag har jag massa viktiga samtal att ringa, samtal som kommer leda till förändring inom de närmaste månaderna. Men det är positiv förändring det handlar om, fast jag är ändå lite nervös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela