ForWhatIt´sWorth

Wiihooooo

Publicerad 2011-11-24 20:30:35 i Allmänt,

Så är det helg igen, långhelg dessutom :) Var i skolan till tolv, hade föreläsningar och sen lite grupparbete innan jag traskade hemåt. Vilade en stund innan vi tog bilen till tunapark och uträttade lite ärenden, Nina har fyllt år och därför ska hon ha "kalas" imorgon kväll ! :)

Ska till sjukgymnasten imorgon och har tyvärr varit tokdålig på att träna som jag skulle de senaste tre veckorna, har tränat lite då och då men inte varje dag som det var sagt :S Så nu ikväll har jag paniktränat (i tron om att det ska ge jätteresultat till imorgon höhö) genom att gå en promenad och sen tränat igenom mina övningar som jag fått. Älskling har dessutom skaffat zumba till mig så tänkte ta en titt på det snart och dansa lite här hemma xD

Imorgon blir det upp tidigt, jag mitt jävla ägg påstod att jag var morgonpigg i alla fall enligt min egen definition men sjukgymnasten hade en helt egen definition på vad morgon är märkte jag. Så jag ska vara där kvart i nio imorgon bitti. (Ja det ÄR tidigt, speciellt när man är ledig)

Fick dessutom ett trevligt samtal för en stund sedan, människan som kollat på min lägenhet vill ha den och håller på att skriva kontrakt på den, som det ser ut nu ska hon ha den från första januari vilket innebär att jag slipper en del av uppsägningstiden. WIN ! Så nu lär jag sätta fart och flytta och städa, förråd ska hyras, det ska bestämmas vilka möbler vi ska ha och sånt där. wiiie nu ska det bli ordning och hemtrevligt här !

Nu blir det ZUMBA ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela