ForWhatIt´sWorth

Visa lägenheten

Publicerad 2011-11-16 17:55:32 i Allmänt,

Städade lägenheten som ett svin förut tillochmed i lådor och skåp ifall den som skulle kolla på den ville se. Vid tre dök personen upp och kollade. Hon verkade nöjd och tyckte den var fin men kollade såklart inte i lådor och shit haha. Sa även att jag ska flytta snabbt så om jag har tur blir jag av med den innan uppsägningstiden. Tog ungefär fem minuter att visa den. Så där fick jag för min städning :P Är ytterligare en snubbe som vill titta på den men eftersom den första som kollade verkade vilja ha den så vet jag inte hur det blir med det. Får väl se om min hyresvärd ringer mig imorgon :)

Nu håller jag på att laga middag, kyckling i ugn med grädde och pasta till det :) Imorgon är det skola hela dagen, sen på kvällen ska vi tydligen iväg till michis... och spela bingolotto xD Haha när fan gjorde jag det sist liksom? Men det blir nog trevligt ! :)

Pussåkram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela