ForWhatIt´sWorth

Sleeping with ghosts

Publicerad 2011-11-10 23:04:35 i Allmänt,

Somnade mycket riktigt som en stock förut. Sov till runt halv åtta, då slog de oss att vi glömt bort tvättiden vi hade nu ikväll. Dumt, nu blir det till att rota långt in i garderoben imorgon. Ni vet dom kläderna som man av någon konstig anledning sparar på trots att man inte vill använda dem. Borde göra en rensning av garderoben och plocka undan allt som jag inte använder, utan att komma på massa ursäkter till att behålla kläderna. Har så himla mycket kläder egentligen som jag inte använder, kläder som någon annan skulle kunna ha glädje av. Både jag och Ronnie borde slänga ihop en säck och åka och lämna in, vet ju till och med vart man kan lämna in dem.

Pratade nyss med Gabbi, hon trodde att hon väckte mig. Låter fortfarande lite groggy nämligen :P Imorgon ska jag till skolan, heldag om jag inte minns fel. Även om jag saknar praktiken en del så är det rätt skönt att vara tillbaka i skolan, ha några dagars undervisning och några till hemläsning.

Frågan är bara hur jag ska kunna somna inatt, känner mig groggy men inte sovtrött. Men ska väl inte klaga, är ju bara en dag kvar innan helg och då får jag sova hur mycket jag vill. Blir kanske en sväng till märsta på söndag, har funderat på det i alla fall :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela