ForWhatIt´sWorth

Tjoo

Publicerad 2011-11-19 14:13:04 i Allmänt,

Skulle visa lägenheten idag för ytterligare en person. Vi gjorde upp klockan 12 och jag traskade dit och väntade i 40 minuter på att den skulle dyka upp. Både ringde och smsade personen utan svar, tillslut gav jag upp och gick tillbaka till Ronnie. Tycker det var lite dålig stil, man kan väl höra av sig om man inte kan komma? Men men fick en halvtimmes promenad och vädret var fint så.

Rotade fram tvättstugenyckeln och bokade tvättid idag, är verkligen på tiden. Ligger fan kläder överallt och kläderna jag har på mig idag skriker åt mig att jag behöver tvätta. Ni vet dom där kläderna man har som man inte vill använda egentligen.

Pussåkram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela