ForWhatIt´sWorth

Tankar

Publicerad 2011-11-28 18:14:27 i Allmänt,

Åkte iväg en sväng förut och handlade för att komma på andra tankar. Hittade ett jättesött födelsedagskort till Amanda (min lillasyster) som fyller två år den 3 december. :)

Köpte en julkaktus att ha på fönsterbrädan i köket eftersom rosen jag köpte begick självmord trots att jag gjorde allt för att den skulle överleva. Ordet kaktus gjorde att det känns som att om jag misslyckas den här gången ska jag inte ha blommor.

Hittade även en jättegullig bok att skriva i, en rosa sådan som det står tankar på, och färgglada bläckpennor att skriva i den med. :)

Imorgon är det undervisning i skolan sen blir det direkt hem och plugga. Nej om man kanske skulle ta sig i kragen och läsa i någon timme. Motivationen ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela