ForWhatIt´sWorth

Tagga

Publicerad 2011-11-05 13:00:08 i Allmänt,

Ska alldeles strax börja fixa iordning mig, fick nämligen för mig att jag ska ha lösnaglar ikväll, alltså måste jag vara helt klar med smink, kläder och hår när jag påbörjar det eländet. Eftersom det knappt går några bussar och tåg idag (förutom om man går med på att det tar 3 timmar att åka 4 mil) så får jag istället låna Ronnies bil till Västerås <3
Frågade Ronnie vart man svänger av för att komma till stationen, fick svaret "kör på feeling" så vi får väl se hur det går. :D

Var förresten sista gången jag gick förbi Kicks på Tunapark den här månaden. Iiih den affären är farlig för min plånbok, men nu har jag i alla fall lösnaglar, nagellack, mascara, puder och ögonfransborste. Fan vad dyrt smink är :O


Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Är en 27 årig tjej som brinner för att hjälpa människor, att genom mina bearbetade erfarenheter kunna vara ett verktyg för andra. Därför började jag läsa till Socionom hösten 2009 och har nu en Socionomexamen. Arbetar som socialsekreterare på utredningsenheten ungdom och trivs jättebra :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela